Inspiracje Instagrama szansą dla młodych firm na wybudowanie mocnego wizerunku ich marki.


Inspiracje Instagrama szansą dla młodych firm na wybudowanie mocnego wizerunku ich marki.

Otwierając swoją pierwsza firmę wiele osób spotyka się z wieloma barierami dotyczącymi przede wszystkim pozyskania kapitału finansowego na profesjonalne wykreowanie wizerunku ich marki. Agencje marketingowe z reguły chcą bardzo dużych kwot za zaprojektowanie wyglądu oraz promocje brandu. Są to sumy często nieosiągalne do wydania dla młodych prężnie rozwijających się firm z sektora fashion, cosmetics, healty food czy bio products.

 

Nasuwa się zatem pytanie, czy można w inny sposób od samego początku budować wizerunkowo mocną markę bez tak dużych nakładów finansowych.

 

Otóż można i nie jest to wcale takie trudne. Wystarczy trochę sprytu, chęci i czasu na reserch wschodzacych marek na Instagramie oraz wydobycie z niego elementów, dzięki którym nasz brand będzie od samego początku wyglądał profesjonalnie i ekskluzywnie. Istotną kwestią jak można zauważyć w kreowaniu wizerunku każdej marki jest sposób prezentacji, pakowania produktów oraz unboxing przez klienta.

Jedną z firm, która służy pomocą w doborze wszystkich komponentów do luxusowego brandingu produktowego jest www.selglam.com. Zaopatrują oni wiele wschodzących marek w jedwabny papier z nadrukiem, ekologiczne wypełnienia również wypełnienia antybakteryjne do paczek, pudełka eko, stickery i wstążki z nadrukiem. Są oni również producentem opakowań i kubków papierowych, które świetnie sprawdzają się jako promocja marki podczas eventów branżowych. Zaletą portalu selglam jest to, że oferuje on bardzo przystępne ceny i branduje komponenty dla klientów już od bardzo małych ilości. Nie pobiera on również dodatkowych opłat za doradztwo i projekt.

 Możliwość rozwiązania wstążeczki, odklejenia stickera czy rozpakowanie przyjemnie szeleszczącego papieru z nadrukiem silk – sprawia, że tak drobne detale nagle stają się wyznacznikami w naszych decyzjach zakupowych. Takie doświadczenie powoduje, że chętniej chwalimy się naszymi zakupami i dużo chętniej wracamy do takiego sklepu. Firmy, które oferują swoim klientom wartość dodaną do zamówienia w postaci pięknie zapakowanej paczki mają szansę dużo bardziej pozostać w pamięci klientów.

Dzięki takiemu rozwiązaniu już na samym początku budowania marki, młode firmy mogą śmiało konkurować z popularnymi brandami, które mają szeroko rozbudowane działy marketingu i wizerunku.

 


Zbigniew

Dodaj komentarz

Czytaj również