- Zbigniew
- 2019-01-29
Poinformować, zaciekawić, zwrócić uwagę – ulotki mają ważne zadanie, dlatego warto zainwestować w systemy ich prezentacji. Na rynku dostępne są różne nośniki reklamy i konstrukcje do prezentacji informacji. Wybrane rozwiązania omawiamy poniżej.
Do wyboru jest wiele rozwiązań – zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych. Dokonaliśmy przeglądu tych najpopularniejszych i wybraliśmy te skuteczne, godne polecenia – m.in. stojaki na ulotki, trybunki reklamowe itd. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na ich temat.
Stojaki na ulotki – tradycyjne rozwiązanie nadal modne
Stojaki na ulotki znane są od dawna, mimo że na rynku wciąż pojawiają się ich nowe modele. Występują w szerokim wyborze rozmiarów i kształtów, aby można było dobrać je idealnie do swoich potrzeb. Stojaki reklamowe pomogą zaprezentować reklamę m.in. na konferencji, targach, wykładach, spotkaniach biznesowych, prezentacjach itd.
Stojak na ulotki to wygodny sposób dystrybucji ulotek dowolnego formatu. Warto wybierać produkty z dobrej jakości tworzywa sztucznego, o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne czy szkodliwe działanie warunków atmosferycznych.
Mogą one służyć wielokrotnie – zarówno pojedyncze, jak i podwójne modele. Sprawdzają się też tam, gdzie panuje duże natężenie ruchu pieszego, czyli w korytarzach, halach, recepcjach. Są wykorzystywane w handlu i na rynku usług, gdyż zwracają uwagę i pomagają zwiększyć sprzedać i zyskać potencjalnych klientów.
Trybunka reklamowa – popularna w działaniach marketingowych
Trybunka reklamowa pełni ważną rolę w działaniach marketingowych. Chętnie wykorzystywana m.in. podczas pokazu produktu, konferencji, degustacji itd. To skuteczne narzędzie wprofesjonalnej reklamie.
Trybunka reklamowa zapewnia atrakcyjny sposób zaprezentowania i przekazania informacji, m.in. hasła reklamowego, danych kontaktowych itd. i mogą przyczynić się do sukcesu ważnych akcji promocyjnych. Trybunka sprawdza się też w sprzedaży bezpośredniej, są z powodzeniem wykorzystywane w branży retail.
Potykacze reklamowe – forma reklamy mobilnej
Potykacz to wygodna formą przenośnej reklamy, służą do szybkiego zaprezentowania przekazu, np. oferty. Sprawdzają się podczas akcji reklamowych, informacyjnych, promocyjnych, ale też na konferencjach, targach, pokazach itd.
Warto wybrać optymalne rozwiązanie – np. stojaki reklamowe, zwracając uwagę na ich użyteczność i możliwości reklamowe.
Dodaj komentarz