- Zbigniew
- 2020-09-30
Reklama ma swoje początki już w starożytności, ale oczywiście w innej formie niż obecnie ją znamy. Już wtedy zauważono, że produkt staje się bardziej atrakcyjny w oczach potencjalnego klienta, kiedy uzupełnia go intrygujący, przyciągający uwagę opis. Zaczęto wobec tego stosować ustną formę reklamy w formie wykrzyczanych haseł reklamowych. Od tamtej pory głośne zachęty do kupna pozostały na targowiskach i miejskich uliczkach.
Najstarszym ogłoszeniem reklamowym jest prawdopodobnie papirus z Teb szacowany na 3000 r.p.n.e. Innym sposobem pierwszych prób promocji były szyldy, głównie nad wejściami do szewców czy karczm. Często były formą obrazkową z racji niskiego wykształcenia społeczeństwa. Zaczęły się pojawiać też pierwowzory naszych ulotek, czyli reklamy w formie papirusów czy glinianych tabliczek. Można było znaleźć informacje o wydarzeniach kulturalnych, takich jak występy w amfiteatrze. Najistotniejszą rewolucją w tej branży było wynalezienie druku, co umożliwiło upowszechnianie reklam, gazet i ulotek na masową skalę. Koszty były tańsze niż odręcznie pisane materiały, a także stale pracowano nad urozmaicaniem ogłoszeń np. poprzez ciekawe ilustracje. Rozwój postępował i to w coraz większej skali – nastąpiła era wielkich billboardów. Kolejnym krokiem w tej rewolucji było powstanie pierwszego banneru internetowego w 1994 roku, który zapoczątkował internetowy świat marketingu.
„Reklama dźwignią handlu” – to powiedzenie z pewnością jest trafne, bo dobra reklama może uczynić cuda. Ile razy zdarzyło się, że zauważyliśmy szyldy reklamowe, ciekawy spot reklamowy produktu w telewizji czy reklamę świetlną w Łodzi i postanowiliśmy kupić lub zapoznać się z daną rzeczą, nie mając wcześniej o niej pojęcia? Zdarza się, że sukces firmy nie jest zależny od jakości jej usług, branży czy lokalizacji, a właśnie trafnej reklamy. Kiedy mamy do porównania dwa takie same usługi, przy czym jedna z nich charakteryzuje się przemyślaną i pomysłową strategią marketingową, zapewne wybierzemy tą reklamowaną. Jakie są zalety wyboru agencji reklamowej w Łodzi, która zapewni m.in. szyldy i reklamy świetlne?
Decyzja o inwestycji w reklamę to ważny krok dla biznesu i wizerunku, dlatego warto wybrać najlepszą i doświadczoną firmę reklamową w Łodzi, taką jak agencja reklamowa Delevop Zone, która może pochwalić się bogatym portfolio z wcześniejszych licznych realizacji. Jakie usługi znajdziemy w ich ofercie?
Oddaj w najlepsze ręce profesjonalne przygotowanie szyldów w Łodzi lubi innej dowolnej formy reklamy. Firma reklamowa w Łodzi DevelopZone zapewnia od lat usługi na najwyższym poziomie z wcześniejszą precyzyjną wyceną. Montaż oferowany w całej Polsce.
Dodaj komentarz