Reklama dźwignią handlu. Tak się mówi


Reklama dźwignią handlu. Tak się mówi

Reklama ma swoje początki już w starożytności, ale oczywiście w innej formie niż obecnie ją znamy. Już wtedy zauważono, że produkt staje się bardziej atrakcyjny w oczach potencjalnego klienta, kiedy uzupełnia go intrygujący, przyciągający uwagę opis. Zaczęto wobec tego stosować ustną formę reklamy w formie wykrzyczanych haseł reklamowych. Od tamtej pory głośne zachęty do kupna pozostały na targowiskach i miejskich uliczkach.

Na początku było słowo – krótka historia reklamy

Najstarszym ogłoszeniem reklamowym jest prawdopodobnie papirus z Teb szacowany na 3000 r.p.n.e. Innym sposobem pierwszych prób promocji były szyldy, głównie nad wejściami do szewców czy karczm. Często były formą obrazkową z racji niskiego wykształcenia społeczeństwa. Zaczęły się pojawiać też pierwowzory naszych ulotek, czyli reklamy w formie papirusów czy glinianych tabliczek. Można było znaleźć informacje o wydarzeniach kulturalnych, takich jak występy w amfiteatrze. Najistotniejszą rewolucją w tej branży było wynalezienie druku, co umożliwiło upowszechnianie reklam, gazet i ulotek na masową skalę. Koszty były tańsze niż odręcznie pisane materiały, a także stale pracowano nad urozmaicaniem ogłoszeń np. poprzez ciekawe ilustracje. Rozwój postępował i to w coraz większej skali – nastąpiła era wielkich billboardów. Kolejnym krokiem w tej rewolucji było powstanie pierwszego banneru internetowego w 1994 roku, który zapoczątkował internetowy świat marketingu.

Zalety stosowania reklamy zewnętrznej

„Reklama dźwignią handlu” – to powiedzenie z pewnością jest trafne, bo dobra reklama może uczynić cuda. Ile razy zdarzyło się, że zauważyliśmy szyldy reklamowe, ciekawy spot reklamowy produktu w telewizji czy reklamę świetlną w Łodzi i postanowiliśmy kupić lub zapoznać się z daną rzeczą, nie mając wcześniej o niej pojęcia? Zdarza się, że sukces firmy nie jest zależny od jakości jej usług, branży czy lokalizacji, a właśnie trafnej reklamy. Kiedy mamy do porównania dwa takie same usługi, przy czym jedna z nich charakteryzuje się przemyślaną i pomysłową strategią marketingową, zapewne wybierzemy tą reklamowaną. Jakie są zalety wyboru agencji reklamowej w Łodzi, która zapewni m.in. szyldy i reklamy świetlne?

  • łatwe dotarcie do nowego odbiorcy – widząc szyld automatycznie do naszej podświadomości trafia krótka informacja o promowanym produkcie lub usłudze, a takich szyldów są tysiące w dużych miastach, co zwiększa prawdopodobieństwo, że więcej osób zobaczy je nawet podczas stania w korku
  • prosty i jasny przekaz – reklama świetlna kondensuje w humorystyczny i kreatywny sposób esencję informacji, którą odbiorca zakoduje i zapamięta w krótkiej chwili; należy jednak unikać w nich przerostu formy nad treścią
  • forma promocji przyjazna odbiorcom – często nie mamy ochoty spędzać piętnastu minut na spotach reklamowych między filmem, a idąc ulicą, robiąc zakupy czy czekając w korku na światłach chętnie skupiamy naszą uwagę na czymś przyciągającym wzrok, jak szyldy w Łodzi
  • łatwość zmiany grafiki – stworzenie spotu telewizyjnego z pewnością jest dosyć kosztowne, a aktualizacje oferty firmy na reklamie świetlnej poprzez wymianę szaty graficznej to tańsze i prostsze rozwiązanie, które dodatkowo zapewni np. bycie na bieżąco z promocjami

Oferta firmy reklamowej w Łodzi

Decyzja o inwestycji w reklamę to ważny krok dla biznesu i wizerunku, dlatego warto wybrać najlepszą i doświadczoną firmę reklamową w Łodzi, taką jak agencja reklamowa Delevop Zone, która może pochwalić się bogatym portfolio z wcześniejszych licznych realizacji. Jakie usługi znajdziemy w ich ofercie?

  • szyldy reklamowe – są głównym rodzajem reklam świetlnych, których chętnie używają firmy, aby oznaczyć swoją siedzibę; można też w ciekawy sposób przedstawić swoje logo
  • litery przestrzenne 3D – najczęściej używane do prezentacji nazwy firmy, w wersji podświetlanej modułami LED lub niepodświetlanej
  • tablice reklamowe, czyli billboardy – o wszechstronnym zastosowaniu, mogą prezentować firmę, wskazywać drogę czy promować usługi oraz produkty
  • ekspozytory produktowe – czyli stojaki produktowe używane do prezentacji produktów firmy, głównie na targach branżowych
  • oklejanie witryn – najtańsza forma oznakowania reklamowego, umożliwiające częste wymiany grafiki w zależności od promocji
  • druki wielkoformatowe – czyli ogromne reklamy, zwane siatkami mesh, które szczególnie przyciągają uwagę

Oddaj w najlepsze ręce profesjonalne przygotowanie szyldów w Łodzi lubi innej dowolnej formy reklamy. Firma reklamowa w Łodzi DevelopZone zapewnia od lat usługi na najwyższym poziomie z wcześniejszą precyzyjną wyceną. Montaż oferowany w całej Polsce.


Zbigniew

Dodaj komentarz

Czytaj również